سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر

1401/9/5
دکتر داداش‌پور:

فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه‌ها باید نیاز محور باشند

رئیس سازمان امور دانشجویان کشور گفت: فعالیت‌های پژوهشی در صورتی که بر اساس نیاز جامعه باشد، قابلیت رشد و توسعه و کاربردی شدن را خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان از نمایشگاه ارتقاء و تحول علوم پایه و بنیادی استان لرستان که در دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برپا شده است، بازدید کرد.

دکتر هاشم داداش پور در جمع برگزارکنندگان این نمایشگاه افزود: توسعه علمی، صنعتی و فرهنگی هر کشور بدون پرداختن به امر پژوهش با موفقیت چندانی همراه نخواهد بود و پژوهش موتور محرک پیشرفت و توسعه محسوب می‌شود و هر توسعه‌ای چنانچه بدون پرداختن به مبانی پژوهش در جامعه رخ نماید، آن توسعه مستمر و پایدار نخواهد بود و ابتر است و قادر نخواهد بود مسیر مطمئنی را طی نماید.

در ادامه این بازدید دکتر داداش‌پور با اعضای هیئت علمی و دانشجویان مشارکت‌کننده در نمایشگاه به  گفت‌وگو پرداخت. همچنین، مدیران و کارشناسان غرفه‌های نمایشگاه، توضیحات لازم درباره موضوعات غرفه‌ها را بیان کردند.
 
لازم به ذکر است؛ در این بازدید دکتر مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، دکتر علی نظری رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان و تعداد دیگری از مدیران و کارشناسان دانشگاه لرستان، حضور داشتند.



 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات