rahbari
آخرين ويرايش صفحه
چهارشنبه 29 فروردین 1403 09:19:35
بیانیه حریم خصوصی
اهداف بیانیه:

اطلاعات شخصی هر فرد ، بخشی از حریم خصوصی وی محسوب می شود.حفاظت بیشتر از حقوق شخصی افراد در شبکه ، نه تنها موجب حفظ امنیت کاربران می شود ، بلکه باعث اعتماد بیشتر و مشارکت آنها در فعالیت های جاری می گردد.هدف از این بیانیه ، آگاه ساختن شما درباره ی نوع و نحوه ی استفاده از اطلاعاتی است که در هنگام استفاده از خدمات از جانب شما دریافت می گردد.
موارد قانونی مرتبط با حریم خصوصی : این سازمان بر اساس ماده 7 تصویب نامه شماره 1127128 شورای عالی اداری مورخ 28/12/1395 خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی همه افراد و کاربران وبگاه دانسته و از کاربران آن دسته از اطلاعات را که فقط به منظور ارائه خدمات کفایت می کند، دریافت کرده و از انتشار آن یا در اختیار قرار دادن آن به دیگران خودداری می نماید.
هدف از گرفتن برخی اطلاعات کاربران سازمان امور  دانشجویان با احترام کامل به حریم خصوصی خدمات گیرندگان و بازدیدکنندگان متعهد به حفظ اطلاعات خصوصی آنها می باشد
اطلاعات جمع آوری شده از خدمات گیرندگان ، صرفا برای بهبود کیفیت خدمات مورد استفاده قرار میگیرند و هیچ بخشی از اطلاعات شخصی شما را بدون اطلاع و اجازهی قبلی، با فرد یا مؤسسه ی دیگری به اشتراک یا در اختیار عموم قرار نمی دهد.
هر جا كه رمز ورودي به شما ارائه شده (يا خود انتخاب كرده ايد)، اين رمز ورود شما را قادر خواهد ساخت تا به بخش هاي مشخصي از سايت ما دسترسي داشته باشيد، حفظ و نگهداري از اين رمز ورود بر عهده شخص شما خواهد بود. ما از شما مي خواهيم تا اين رمز ورود را در اختيار هيچ كس قرار ندهيد.
  ما از اقدامات امنيتي جهت مصون نگه‌داشتن اطلاعات شما از دسترس اشخاص غير مجاز و عملكردهاي غير قانوني استفاده می‌نماییم.

کوکی ها:

کوکی ‌ها فایل‌ های کوچکی می‌ باشند که توسط سایت ‌هایی که از آن ها بازدید می ‌کنید بر روی رایانه شما ذخیره می ‌شوند. کوکی‌ ها در واقع فایل ‌های ارتباطی بین سرور و رایانه شما می ‌باشند که از نظر امنیتی برای رایانه شما کاملا بی خطر هستند.
شما توانایی پذیرش یا رد کوکی‌ها را دارید. بسیاری از مرورگرها به طور خودکار کوکی‌ها را قبول می‌کنند.
  
پیوند به دیگر سایت‌ ها:

سایت ما ممکن است پیوند‌هایی با دیگر سایت‌ ها داشته باشد. هنگامی که شما با سایت دیگری پیوند برقرار می‌ کنید، دیگر از سایت ما خارج شده و مشمول قوانین خاص سایت جدید هستید. این سایت ‌ها ممکن است که اطلاعات دیگری را از شما دریافت کنند، بدیهی است جهت کسب اطلاعات بیشتر باید با سایت ‌های ذیربط تماس برقرار نمایید.

تغییرات دراین بیانیه:

این سازمان ممکن است گهگاه این بیانه حریم خصوصی را به ‌روزرسانی کند و تقاضا دارد تا به طور دوره‌ای این بیانیه را مرور کنید تا از نحوه حفاظت اطلاعات شما مطلع شوید