سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر

اخبار اسلایدر

1403/2/1
دکتر تقی‎‌زاده:

استقبال دانشگاهیان از دومین دوره جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی ۳ برابر سال گذشته بوده است

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: استقبال دانشگاهیان از دومین دوره جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی تقریبا سه برابر جشنواره اول بوده و آثار رسیده تقریبا هشت برابر آثار دور گذشته بوده است.

استقبال دانشگاهیان از دومین دوره جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی ۳ برابر سال گذشته بوده است
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دکتر سید فردین تقی زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: استقبال دانشگاهیان از دومین دوره جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی تقریبا سه برابر جشنواره اول بوده و آثار رسیده تقریبا هشت برابر آثار دور گذشته بوده است.

وی افزود: این جشنواره در چهار بخش قرآنی، معارفی، فرهنگی و هنری با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده که از دی ماه آغاز فراخوان تا 25 فروردین پایان فراخوان حدود 3000 اثر در دبیرخانه جشنواره به ثبت رسیده است.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه دومین دوره جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی، ازسوی اداره‌کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان، به‌میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می شود، خبر داد: در این دور از جشنواره همانند جشنواره دور گذشته در بخش قرآنی و معارفی صرفا دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاههای وزارت عتف امکان حضور داشتند و سایر دانشگاهیان سراسر کشور نیز می توانستند در بخش هنری و ادبی با خلق آثاری با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این جشنواره شرکت نمایند.

دکتر تقی زاده افزود: فراخوان این دوره جشنواره از دی ماه سال 1402 آغاز و در 25 فروردین 1403 به پایان رسید که آثار رسیده در این دور از جشنواره در حدود 3000 اثر ادبی و هنری بوده که تقریبا هشت برابر آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره اول بوده است.

وی در پایان خاط نشان ساخت: نکته قابل توجه دیگر اینکه در این دور جشنواره همانند جشنواره پیشین، صرفا دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت عتف امکان ثبتنام در بخشهای قرآنی و معارفی داشتند که در بخش قرآنی 219 نفر و معارفی350 نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر به رقابت خواهند پرداخت، ثبتنام در بخش های  هنری و ادبی این دور جشنواره برای عموم دانشگاهیان سراسر کشور امکان پذیر بوده که در  مدت 4 ماهه فراخوان 678 نفر در بخش هنری و 361 نفر از دانشگاهیان سراسر کشور موفق به ثبت اثر ادبی در این جشنواره شدند.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات