سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر

اخبار اسلایدر

1403/2/1

گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور 5 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور 5 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور 5 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دکتر ابراهیم نعیمی مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان گفت: سی‌و ششمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و سیزدهمین گردهمایی مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور به صورت مشترک از 5 الی 7 اردیبهشت ماه 1403 به میزبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اجلاسیه به صورت سالیانه برگزار می‌شود؛ اظهار کرد: هم اندیشی در خصوص اهم نظام مسائل و چالش‌های نوپدید دانشجویان درحوزه مسائل جسمانی و روانی، هم‌فکری برای راهکارهای حل مسائل دانشجویان، انتقال تجارب و تضارب آراء میان مدیران، بهره‌مندی از حضور اساتید صاحب دانش و تجربه، همراستا نمودن سیاست‌های ستاد با اقدامات اجرایی ‌دانشگاه‌ها در صف، از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی است.

دکتر نعیمی تصریح کرد: پاسخ‌گویی به سوالات و ابهامات مدیران در اجرای امور، شناسایی نقاط ضعف و مشکلات اجرایی دانشگاه‌ها در پیشبرد امور و تلاش برای حل و فصل آن‌ها، ایجاد ارتباط و همدلی میان همکاران ستاد و مدیران دانشگاه‌ها، دعوت از مدیران کل مرتبط برای ارائه سیاست‌ها و پاسخ به سوالات مدیران مراکز نیز از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی است.

سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل تصریح کرد: روز 7 اردیبهشت ماه مراسم اختتامیه این گردهمایی با حضور دکتر هاشم داداش‎‌پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار خواهد شد در این مراسم از مراکزی که بر اساس شاخص‌های متعدد عملکردی در طول سال 1402 مورد ارزیابی قرار گرفته اند تقدیر به عمل خواهد آمد.


نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات