سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر

1403/1/28

نشست دبیران مناطق ده‌گانه معاونت‌های دانشجویی دانشگاه‌ها برگزار شد

نشست دبیران مناطق ده‌گانه معاونت‌های دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان؛ نشست دبیران مناطق ده‌گانه با حضور دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر ابراهیم نعیمی  سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

دکتر نعیمی در حاشیه این نشست گفت: امروز میزبان دبیران مناطق معاونان دانشجویی دانشگاه‌های کشور با هدف هماهنگی به منظور اجرای برنامه‌های جدید سازمان برای سال تحصیلی جاری بودیم.

دکتر نعیمی با بیان اینکه هم اندیشی، انتقال تجربه در خصوص نظام مسائل جامعه دانشجویی، صنفی و رفاهی دانشجویان سراسر کشور از جمله مسائلی بود که در این نشست مطرح شد؛ اظهار کرد:  یکی از نوآوری‌های خلاقانه دوره مدیریت جدید سازمان، برگزاری اولین المپیاد ورزش‌های فناورانه است با توجه به بررسی نحوه برگزاری این المپیاد در این نشست ابعاد و زوایای مختلف آن، چالش‌های احتمالی که ممکن است در مسیر ایجاد شود و همچنین ابهامات و سوالاتی که دبیران مناطق دانشجویی می‌توانستند در این خصوص داشته باشند، بحث و تبادل نظر شد.

سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: به زودی گردهمایی مدیران دانشجویی دانشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد،  قصد داریم در این گردهمایی دانشگاه هایی که در طول سال در حوزه های مختلف صنفی و رفاهی فعال بوده‌اند را با شاخص هایی مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار دهیم بنابراین نظر دبیران مناطق و معاونان برای تعیین شاخص ها بسیار حائز اهمیت است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در سال جدید تلاش داریم دبیرخانه مناطق را در سطح معاونان دانشجویی و مدیریت‌های مرتبط با آن همچون تربیت بدنی، امور دانشجویی، مراکز مشاوره  و دفاتر شاهد و ایثارگر با محوریت معاونان دانشجویی به منظور همفکری و هم افزایی بخش های  مختلف در جهت اهداف سازمان از جمله تعالی  و تحقق جامعه و زیست سالم دانشجویی ایجاد کنیم.

گفتنی است در این مراسم دکتر ابوالفضل دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل، دکتر ابراهیم علی دوست مدیر کل تربیت بدنی، دکتر سید فردین تقی زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر، مهندس حیدر مختاری مشاور حوزه داده، فناوری اطالعات و امنیت فضای مجازی، و دبیران مناطق نیز حضور داشتند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات