سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر

اخبار اسلایدر

1403/2/13
دکتر تقی‌زاده؛

حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: ۱۵۰۰ نفر در دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی شرکت کرده‌اند.

حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان؛ آیین اختتامیه دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با حضور دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر موذنی رئیس دانشگاه شیراز ، دکتر شیبانی فرماندار شیراز، دکتر سید فردین تقی زاده مدیل کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و دیگر مدیران این سازمان برگزار شد.

دکتر تقی زاده در این مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان گفت: این جشنواره برای دومین بار در سطح ملی به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شده است و برای سال‌های آینده نیز به صورت پربارتر برگزار خواهد شد.

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر تصریح کرد: این جشنواره در چهار بخش قرآنی، معارفی، هنری و ادبی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در همه بخش ها و برای تمام دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در بخش هنری و ادبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳ هزار نفر در این جشنواره شرکت کرده‌اند؛ اظهار کرد: در بخش قرآنی 219 نفر و در بخش معارفی 350 نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر به رقابت پرداختند.

وی خاطر نشان کرد:  امروز در آیین اختتامیه این جشنواره میزبان برترین‌های جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی هستیم تا از آن‌ها تقدیر به عمل آوریم.
 
وی در پایان از آقای دکتر داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر موذنی رئیس دانشگاه شیراز در جهتح حمایت از برگزاری این جشنواره تشکر کرد.

گفتنی است در پایان این آیین از برگزیدگان جشنواره قرآنی، فرهنگی،هنری و ادبی شهید آوینی با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات