سازمان امور دانشجویان

rahbari
آخرين ويرايش صفحه
چهارشنبه 29 فروردین 1403 14:25:14
آرشیو خبر

1401/11/1
دکتر داداش‌پور:

بسط فضای اعتماد، امید و نشاط در دانشگاه در راستای تحقق همدلی دولت و ملت یک ضرورت است

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: بسط فضای اعتماد،امید و نشاط در دانشگاه‌های کشور برای تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت که از تاکیدات دولت سیزدهم می‌باشد، یک امر ضروری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور ضمن حضور در دانشگاه جیرفت از ظرفیت‌ها و سرا‌های دانشجویی دانشگاه بازدید و بر رفع برخی مشکلات دانشجویان تاکید کرد و گفت: دانشگاه‌ها علاوه بر آن که خود باید سرشار از نشاط و امید و بالندگی و پویایی باشند، بلکه این شادابی و اعتماد و امید را باید به متن جامعه نیز تزریق کنند.

وی افزود: اگر بر فضای دانشگاه ها ناامیدی ،یاس و بی اعتمادی حاکم شود، روند توسعه و پیشرفت کشور با چالش مواجه خواهد شد و باید تلاش کنیم و انگیزه، شور و نشاط و پویایی را در دانشگاه‌ها افزایش دهیم.

دکتر داداش‌پور در ادامه این بازدید گفت: دانشگاه جیرفت ظرفیت خوبی برای منطقه جنوب کرمان است و باید در راستای ارتقاء مسائل رفاهی دانشجویی تلاش بیشتری شود و سازمان امور دانشجویان در این زمینه در حد توان و نیاز به دانشگاه ها کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه سازمان امور دانشجویان حمایت از مراکز مشاوره در دانشگاه ها می باشد، که تجهیز مرکز درمان، بهداشت و مشاوره دانشگاه جیرفت نیز در دستور کار است و امیدواریم هرچه سریعتر این مرکز تجهیز شود.

رئیس دانشگاه جیرفت نیز در این بازدید ضمن ارایه گزارشی از وضعیت رفاهی و سراهای دانشجویان گفت: اولویت دانشگاه جیرفت رفاه دانشجویان است و همه مجموعه دانشگاه برای رفع مشکلات این حوزه تلاش می کنند.

دکتر حسین شکفته گفت: دانشگاه جیرفت در احداث سرای دانشجویان متاهل پیش قدم شده و این پروژه را آغاز کرده است.

در ادامه دکتر داداش پور به همراه هیئت رئیسه دانشگاه با حضور در خوابگاه های دانشجویی ضمن بازدید از امکانات خوابگاهی به سمع نظرات و مشکلات دانشجویان پرداختند.

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات