سازمان امور دانشجویان

rahbari
آخرين ويرايش صفحه
چهارشنبه 29 فروردین 1403 14:25:14
آرشیو خبر

1401/9/8
دکتر داداش‌‍‌پور:

سازمان امور دانشجویان عهده‌دار اولین جایزه ملی سردار شهید سلیمانی است

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: ما در قبال فرزندان شهدا وظایف سازمانی و اخلاقی داریم و خرسند هستیم که سازمان امور دانشجویان عهده‌دار اولین جایزه ملی سردار شهید سلیمانی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، مراسم رونمایی از پوستر جایزه ملی سردار شهید سلیمانی و امضاء تفاهم نامه برگزاری این مراسم در دانشگاه علامه طباطبایی با حضور دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل و مدیران این سازمان در محل این سازمان برگزار شد.

دکتر داداش‌پور در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از اینکه سازمان امور دانشجویان عهده‌دار برگزاری این طرح است؛ گفت: خوشحال هستیم که این طرح به همت سازمان امور دانشجویان انجام می‌شود. ما در قبال فرزندان شهدا یک وظایفی سازمانی داریم بر این اساس هدایت تحصیلی، آموزشی و فرهنگی آن‌ها بر عهده ما است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن از جنبه فردی نیز ما وظایف اخلاقی در مقابل این دانشجویان داریم و در حقیقت به نظر بنده  هر چه در این زمینه فعالیت انجام شود، باز هم کم است و تکلیف و وظیفه‌مان را در قبال شهدا و خانواده هایشان به طور کامل ادا نکرده‌ایم .

رئیس سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: ما به عنوان حاکمیت در قبال فرزندانی که پدران خود را در راه وطن از دست داده‌اند و یا مجروح شده‌اند و یا آزاده هستند، تعهد داریم .گاهی در فضای عمومی کشور بحث‌هایی مطرح می‌شود که فرزندان شهدا و ایثارگر از شرایط ویژه برخوردار هستند در حقیقت با برگزاری این طرح نشان خواهیم داد که این فرزندان پا به پای سایر دانشجویان در عرصه علم تلاش می‌کنند.

معاون وزیر علوم در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با اجرای این طرح کمکی در راستای شناخته شدن بیش از پیش این دانشجویان کرده باشیم.

دکتر معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی نیز در ادامه این مراسم ضمن گفت: در دوره مدیریتی جدید، سازمان امور دانشجویان به خوبی در خشیده است.

وی در پایان تصریح کرد: فرصتی است تا در این کار بزرگ تربیتی و فرهنگی مشارکت داشته باشیم و به خانواده شهدا خدمت‌رسانی کنیم. در حقیقت انقلاب اسلامی بر اساس فرهنگ شهادت شکل گرفته است و ما وظیفه داریم به این دانشجویان خدمات ارائه دهیم تا انگیزه‌ای برای تحصیل هر چه بهتر  آنان فراهم شود .


 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات