سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر

1401/9/7
دکتر داداش‌پور:

بسیجیان در عرصه جهاد تبیین باید الگویی برای سایر دستگاه‌های کشور باشند

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: امروزه نیز در عرصه جهاد تبیین انتظار می‌رود بسیجیان در مراکز آموزش عالی، نقش پر رنگی را ایفا نماید و الگویی برای سایر دستگاه‌های کشور محسوب شود.

بسیجیان در عرصه جهاد تبیین باید الگویی برای سایر دستگاه‌های کشور باشند
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، گردهمایی بسیجیان پیشکسوت سازمان امور دانشجویان به مناسبت هفته بسیج با حضور دکتر هاشم دادش‌پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان و جمعی از مدیران و پیشکسوتان بسیجی سازمان برگزار شد. 
 
دکتر داداش‌پور در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج  و قدردانی از تلاش‌های پیشکسوتان بسیجی این سازمان، حضور بسیج در عرصه‌های مختلف را امید بخش و سازنده خواند و گفت: بسیج در هر عرصه‌ای در کشور حضور یافته، منشأ اثر و مصدر خدمات بسیاری بوده است و انتظار جامعه از بسیج دانشجویی، اساتید و کارکنان، حضور پررنگ در عرصه‌های علمی و فناوری است.
 
وی ادامه داد: تا به امروز نیز در بسیاری از دانش‌ها، اساتید و دانشجویان بسیجی هستند که افتخارآفرینی می‌کنند و ایران را از لحاظ علمی به جایگاه مطلوبی ارتقا داده‌اند.
 
معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری در پایان خاطر نشان کرد: امروزه نیز در عرصه جهاد تبیین انتظار می‌رود بسیج در مراکز آموزش عالی، نقش پر رنگی را ایفا نماید و الگویی برای سایر دستگاه‌های کشور محسوب شود و بر اساس نیاز جامعه در همه عرصه ها حضوری موثر و پررنگ داشته باشند .

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات