سازمان امور دانشجویان

rahbari
آخرين ويرايش صفحه
چهارشنبه 29 فروردین 1403 14:25:14
آرشیو خبر

1401/9/5
با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان؛

پروژه عمرانی دانشگاه آیت الله بروجردی افتتاح شد

آیین افتتاح چند پروژه عمرانی دانشگاه آیت الله بروجردی با حضور دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان به نقل از دانشگاه آیت الله بروجردی، آئین افتتاح مخزن ۱۰۰ هزار لیتری و سیستم انتقال آب شرب مجموعه خوابگاه های دانشگاه، افتتاحیه سالن بدنسازی خوابگاه باقر العلوم (ع)، احداث زمین چمن مصنوعی و آئین کلنگ زنی فاز  3خوابگاه دانشگاه آیت الله بروجردی با حضور دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

پروژه‌های کلنگ زنی و افتتاح با مشخصات ذیل بود که در سفر دو روزه رئیس سازمان امور دانشجویان کشور به استان لرستان در دانشگاه آیت الله بروجردی صورت گرفت. متراژ سرای تندرستی ۴۰۰ مترمربع بوده است که برای اجرای آن ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده و برای احداث مخزن ۱۰۰ هزار لیتری و انتقال آب شرب مجموعه خوابگاه‌های دانشگاه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 احداث زمین چمن مصنوعی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع یکی از پروژه‌ها بوده است که برای اجرای آن یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. همچنین کلنگ احداث خوابگاه شماره ۳ این دانشگاه به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع به زمین زده شد.

در ادامه بازدیدها دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در نشست با هیات رئیسه این دانشگاه گفت: دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) به نسبت عمری که دارد رشد قابل توجهی را تجربه کرده است این رشد هم در حوزه جمعیتی و هم فیزیکی دیده می‌شود البته طبیعی است که معمولا دانشگاهی برای اینکه به مرحله بلوغ برسد یک فرایند زمانی را باید طی کند که بتوانیم بگوییم آن دانشگاه به مرحله بلوغ رسیده است ولی نسبت به عمر دانشگاه، رشد خوبی داشته است.

وی ادامه داد: چشم انداز دانشگاه زیبا است و مجموعه تلاش‌ها نشان می‌دهد که دانشگاه بروجرد توانسته است میان دانشگاه‌های کشور برای خود جایگاهی را ایجاد کند و این اتفاق مبارکی است. اگر این روند ادامه پیدا کند با یک دانشگاه بسیار خوب در کشور مواجه خواهیم شد.

دکتر داداش پور اظهار داشت: مجموعه تلاش‌هایی که در حوزه دانشگاهی صورت گرفت، اتفاق خوبی است در مجموع دانشگاه را از حیث امکانات و ظرفیت‌‎های که دارد خوب ارزیابی می‌کنم.

در ادامه دکتر مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: در بازدید از دانشگاه  متوجه شدیم که خوابگاه های خواهران از نظر کیفی مطلوب هستند.

وی تصریح کرد: هزار نفر از خواهران در خوابگاه ساکن هستند که از این تعداد ۷۵۰ نفر در خوابگاه دولتی و حدود    ۲۰۰ نفر در خوابگاه استیجاری در سطح شهر زندگی می‌کنند. برادران خوابگاه دولتی ندارند اما برای حدود ۶۰۰ نفر از آن‌ها در سطح شهر خوابگاه مهیا شده است امیدوار هستیم این روند رو به رشد ادامه پیدا کند.

دکتر داداش پور همچنین در این بازدید با حضور در خوابگاه دانشجویان با جمعی از دانشجویان دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک با دغدغه ها و مشکلات دانشجویان آشنا شد.

 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات