سازمان امور دانشجویان

rahbari
آرشیو خبر

1401/9/5
با حضور دکتر داداش‌پور؛

کلنگ ساخت سرای دانشجویان متأهل دانشگاه لرستان به زمین خورد

کلنگ ساخت سرای دانشجویان متأهل دانشگاه لرستان با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان به زمین خورد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، کلنگ ساخت سرای متأهلی دانشجویان دانشگاه لرستان در سایت مرکزی این دانشگاه با حضور دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر احمدرضا دالوند، معاون عمرانی استاندار لرستان و دکتر مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، به زمین زده شد.

دکتر داداش‌پور در این مراسم گفت: براساس سیاست‌های دولت سیزدهم و تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی و وزارت علوم، بسترها و مقدمات لازم برای ساخت 200 هزار واحد خوابگاهی دانشجویان متأهل کشور کلید خورده است.

دکتر داداش‌پور ادامه داد: دانشگاه لرستان از جمله دانشگاه‌هایی است که خوابگاه دانشجویان متأهل ندارد و خوشبختانه شاهد کلنگ‌زنی این پروژه هستیم.

وی افزود: در سراسر کشور حدود 87 هزار دانشجوی متأهل وجود دارد که این آمار نشان می‌دهد تلاش مضاعفی باید صورت گیرد تا سراهای دانشجویی مناسبی برای دانشجویان متأهل ساخته شود، خوشبختانه رویکرد دولت سیزدهم و وزارت علوم، توجه به این موضوع است.

رئیس سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: براساس سیاست‌های دولت سیزدهم، تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت علوم با وزارت راه و شهرسازی منعقد شد تا بر اساس آن تا سال ۱۴۰۴ تعداد 200 هزار واحد خوابگاهی در سراسر کشور برای دانشجویان متأهل ساخته شود.

دکتر  داداش‌پور ادامه داد: اگر این مهم به‌صورت کامل محقق شود، یک جهش بزرگ در راستای تأمین خوابگاه‌های دانشجویان متأهل در نظام آموزش عالی کشور رخ می‌دهد.

وی در پایان ضمن قدردانی از استاندار لرستان  به دلیل کمک به اجرای پروژه‌های زیرساختی دانشگاه لرستان تصریح کرد: درحقیقت ساخت سراهای دانشجویان متأهل برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مهم است.

 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات