rahbari
آرشیو خبر

1401/8/28
با حضور دکتر داداش‌پور؛

کلنگ ۴ طرح عمرانی در دانشگاه صنعتی اراک به زمین زده شد

کلنگ ۴ طرح عمرانی دانشگاه صنعتی اراک با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان به نقل از دانشگاه صنعتی اراک، آیین آغاز و احداث ۴ طرح عمرانی دانشگاه صنعتی اراک با حضور دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان صورت پذیرفت.

دکتر داداش‌پور در این آیین با تأکید بر این موضوع که توسعه خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی از اهداف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، از عقد تفاهم نامه وزارت علوم با وزارت راه و شهرسازی در این راستا خبر داد.

معاون وزیر علوم تاکید کرد: با اجرای این طرح ظرفیت موجود خوابگاهی در کشور افزایش قابل توجهی خواهد یافت و از طرح‌هایی که در این حوزه باشد به طوری جدی حمایت می‌کنیم که خوشبختانه دانشگاه صنعتی اراک در راستای پاسخ به نیاز دانشجویان در این امر پیش قدم شده است.

دکتر داداش پور در جمع مدیران دانشگاه صنعتی اراک تاکید کرد: هدف از اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای در دانشگاه‌ها، کاهش دغدغه‌های دانشگاهیان و افزایش سطح استانداردهای خدمات رسانی به قشر دانشگاهی است و باید همواره مورد توجه قرار گیرد و دانشجویان در واقع به مثابه فرزندان ما هستند و از انجام هر تلاشی برای این عزیزان نباید کوتاهی صورت گیرد.

رئیس سازمان امور دانشجویان در ادامه تصریح کرد: دانشگاه‌ها باید از ظرفیت‌های اجتماعی خیرین و دیگر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها در قالب مسئولیت اجتماعی و... استفاده کنند تا هیچ دغدغه ای جز فراگیری دانش برای دانشجویان باقی نمانده و فرصت دانشجویان بنا به توصیه ی مقام معظم رهبری معطوف به تحصیل، تهذیب و ورزش شود.

دکتر داداش پور در ادامه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه صنعتی اراک با حضور بر سر مزار شهیدان گمنام یادگاران دوران دفاع مقدس، از طرح ساخت بنای یادمان این شهید والامقام بازدید نمودند و سپس کلنگ آغاز بکار ۴ طرح توسعه عمرانی در دانشگاه صنعتی اراک را به زمین زدند.

همچنین رئیس سازمان امور دانشجویان ضمن حضور در جمع دانشجویان ساکن خوابگاه های حضرت معصومه (س)، امیرالمومنین (ع) و فاطمه زهرا (س) با دانشجویان به گفتگو پرداختند و از نزدیک با مشکلات و کمبودهای دانشجویان ساکن خوابگاه ها آشنا شدند.

لازم به ذکر است؛ در این بازدید و نشست‌ها کلنگ اجرایی ۴ طرح توسعه عمرانی مجموعه ورزشی شهید چمران، خوابگاه حضرت معصومه (س)، احداث خوابگاه متاهلین دانشگاه و ساخت مقبره شهید گمنام به زمین زده شد.


 

نظر شما
نام  
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات