rahbari
آرشیو خبر

اخبار اسلایدر

1401/9/7
دکتر قربانی:

بسیج باید با توجه به وجوه متعدد نیازهای جامعه بازسازماندهی شود

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان گفت: امروزه با توجه به وجوه متعدد نیازها، بسیج نیز باید بازسازماندهی شود تا پاسخ‌گوی نیازهای جدید جامعه باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، گردهمایی بسیجیان پیشکسوت سازمان امور دانشجویان به مناسبت هفته بسیج با حضور دکتر هاشم دادش‌پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان و جمعی از مدیران و پیشکسوتان بسیجی سازمان برگزار شد.

دکتر عباس قربانی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج گفت: مومنان مردانی هستند که بر پیمانی که با خدای خود بسته‌اند، صادقانه استوار مانده‌اند برخی از آنان در این راه صادقانه استوار مانده‌اند و برخی جانشان را نهاده‌اند و برخی دیگر شهادت را انتظار می‌کشند، اما همه آن‌ها بر پیمان خود ثابت قدم مانده‌اند در حقیقت پیشکسوتان بسیجی ما نیز این گونه‌اند.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان ادامه داد: سپاه گل و بسیج عطر آن است، بسیج تجسم ایده امام خمینی رحمه الله علیه مبنی بر تحقق قدرت ملت‌های مسلمان و نیروی واکنش سریع جبهه اسلام و مستضعفان برای ماموریت‌های متنوع و بسیار دشوار است.

دکتر قربانی با بیان اینکه بسیجیان از صادق‌ترین مردمان روزگار خود هستند و صداقتشان را با امضاء خون و جانفشانی‌ها به اثبات رسانده‌اند تصریح کرد: بسیجیان در انجام ماموریت‌های خود بصیر، تکلیف‌گرا و ثابت قدم هستند به طوری که اگر کوه‌ها جابجا شوند بسیجیان و ایثارگران استوار می‌مانند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان در عرصه‌های مختلف حضور داشته‌اند، اظهار کرد: تاریخ را نمی‌شود کتمان کرد بسیجیان ما از اقشار محروم جامعه برخاسته‌اند و در کنار این اقشار به خدمت رسانی مشغولند. اما در مقابل منافقین خلق نمی‌توانند ۱۷ هزار ترور را از پرونده خود پاک کنند زیرا تاریخ آن‌ها مشخص است؛ بنابراین وقتی از بسیج سخن به میان می‌آید با توجه به شناسنامه آن جان‌فشانی، اخلاص، عدم توقع، خستگی‌ناپذیری و گوش به فرمان ولی فقیه بودن نیز از آن استنباط می‌شود.

دکتر قربانی با  بیان اینکه در بحران‌های مختلف همچون سیل، زلزله و کرونا و غیره بسیج همواره حضور داشته است؛ تصریح کرد: اگر ما در رسانه‌های بیگانه بعد از حمله به ولایت فقیه حمله به بسیج را مشاهده می‌کنیم به این دلیل است که این سنگر یکی از مهم ترین نقاط قوت جمهوری اسلامی است.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان افزود: امروزه با توجه به وجوه متعدد نیازها، بسیج نیز باید بازسازماندهی شود تا پاسخ‌گوی نیازهای جدید جامعه باشد.

دکتر قربانی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم زحمات شما پیشکسوتان بسیجی همچنان کشور را به سوی سعادت و بالندگی سوق دهد و مورد تقدیر خداوند گرامی قرار گیرد.

 
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات