rahbari
آرشیو خبر

اخبار اسلایدر

1401/9/2
دکتر تابان:

توجه به معیشت و نظام انگیزشی منابع انسانی به صورت جدی در دستور کار مدیریت عالی سازمان امور دانشجویان ‌است

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی گفت: توجه به معیشت و نظام انگیزشی منابع انسانی به صورت جدی در دستور کار مدیریت عالی سازمان امور دانشجویان ‌است.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، نشست امور رفاهی سازمان امور دانشجویان با کارکنان این سازمان با حضور دکتر محمد تابان مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی، دکتر حمید رضا رضوانی ذیحساب و مدیر کل امور مالی، حسین محسنی مسئول امور رفاهی برگزار شد.

 در این جلسه دکتر تابان با یاد شهیدان هشت سال دفاع مقدس و تبریک هفته بسیج گفت: سازمان امور دانشجویان تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا شرایط رفاهی کارمندان این سازمان ارتقاء یابد.

 مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی ادامه داد: کمیته ارتقاء را با نگاه تسهیلگری بهبود داده‌ایم به همین جهت هر روزه در تلاش هستیم تا در خصوص افزایش رفاه زندگی همکاران فعالیتی را انجام دهیم. با توجه به هدف بهره‌وری و نظام عملکرد بایستی توجه داشته باشیم که میان انواع پرداخت‌ها و عملکرد رابطه منطقی برقرار کنیم به طوری که پرداخت مبتنی بر عملکرد و شایستگی و طبقه‌بندی مشاغل و ریسک و مسئولیت‌پذیری و تیم سازمانی جایگزین پرداخت‌های سنتی شود.

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی بیان کرد: در این زمینه چهار کاردکرد 1-جذب 2-توسعه 3-نگهداشت و 4- به کارگماری مباحث مهم ما هستند که ما آن‌ها را مورد توجه خود قرار می‌دهیم.

دکتر تابان افزود: طرح نیروی انسانی ما کلید خورده است و باز طراحی ساختار سازمان نیز کلید خواهد خورد تا به وسیله آن میان آنچه قصد داریم انجام دهیم و ساختار مورد نظر تناسب ایجاد شود.

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی در پایان خاطر نشان کرد: با نگاه علمی به دنبال این هستیم تا برای پرسنل سازمان احساس خوشنودی ناشی از شغل رخ دهد به همین منظور تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به این مهم دست یابیم.

در ادامه این مراسم آقایان دکتر تابان و دکتر رضوانی از توجهات دکتر داداش‌پور ریاست محترم سازمان امور دانشجویان و جناب آقای دکتر قربانی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع به دلیل توجه ویژه به موضوعات منابع انسانی تقدیر و تشکر نمودند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از بن کارت اتکا رونمایی و به تعدادی از کارکنان به نمایندگی از دیگر اعضای این سازمان اهدا شد.

 
نسخه قابل چاپ

دسترسی سریع به ادارات