سازمان امور دانشجویان

rahbari
آخرین ویرایش صفحه
شنبه 9 فروردین 1404 10:21:14
بیانیه راهبرد مشارکت

سازمان امور دانشجویان برای نیل به اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به متقاضیان، نیازمند توجه به تمامی مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه و بدون دریافت بازخوردها، تعامل دوسویه و انتخاب راهبردهای مناسب، ارائه خدمت سخت و تقریبا ناممکن می گردد. همچنین متقاضیان حق دارند تا سیاست‏‏‏ها، تصمیمات، فرآیندها، خدمات و اقدامات این سازمان را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات، ابراز نمایند.
سازمان  در جهت توسعه دولت الکترونیک، اقدام به الکترونیکی کردن وظایف و فعالیت های خود نموده است و در این راستا براساس نتایج نظرسنجی ها و مشارکت مردمی سعی در بهبود فرایندها کرده و این مهم در سامانه¬ های تخصصی به وضوح نمایان است.
کلیه متقاضیان می توانند نظرات و پیشنهادهای خود را در مورد خدمات ارائه شده، روش های اجرایی و دستورالعمل ها از روش های زیر اعلام نمایند. این نظرات و پیشنهادات توسط تیم تخصصی پشتیبان سامانه های مورد نظر جمع آوری شده و پس از بررسی نسبت به اعمال تغییرات، تجدید نظر و اصلاحات ضروری، می شود.
•    در بخش میز خدمت الکترونیک سایت سازمان، برای هر خدمت به صورت مجزا قابلیت‌هایی شامل (نحوه ارائه، شناسنامه، توافقنامه، فایل راهنمای متنی و ویدئویی، گردش کار، دستورالعمل و آیین نامه) فراهم شده است و کاربران می‌توانند با شرکت در نظرسنجی (پس از ثبت درخواست) نسبت به اعلام نظرات خود در خصوص هر خدمت اقدام نمایند.
•    در بخش میز خدمت الکترونیک سایت سازمان، امکان ارائه شکایات، پیشنهادات و پیگیری از طریق کد رهگیری  برای متقاضیان فراهم شده است.
•    بازدیدکنندگان پرتال می‌توانند با شرکت در نظرسنجی‌های موجود در بخش شفافیت، این سازمان را از نظرات خود در زمینه‌های مختلف آگاه نمایند.