اخبار سازمان


تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های مشترک میان اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و فدراسیون راگبی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های مشترک میان اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و فدراسیون راگبی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، طی جلسه‌ای در فدراسیون راگبی ج.ا. ایران و در راستای تحقق اهداف علمی، پژوهشی و اموزشی تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون راگبی به ریاست دکتر میرمهدی حسینی و مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، برگزاری فستیوال‌ها، المپیاد‌ها و مسابقات ورزشی مرتبط با راگبی در بین دانشجویان، ایجاد شادابی و نشاط و غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان از طریق توسعه رشته راگبی، ارتقا سطح جسمانی، روانی و اجتماعی دانشجویان از طریق شرکت در فعالیت‌های رشته ورزشی راگبی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، شناسایی دانشجویان مستعد در رشته و بهره‌گیری از آن‌ها در تیم‌های ملی کشور به امضاء طرفین رسید.

همچنین همکاری با فدراسیون راگبی جهت توسعه این رشته ورزشی در دانشگاه‌ها با مشارکت انجمن‌های ورزشی دانشگاهی و دانشجویی با فدراسیون ، همکاری و هماهنگی در برنامه‌ریزی همایش‌های علمی و تخصصی رشته راگبی در دانشگاه‌ها، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری با فدراسیون و همکاری در استفاده از فضا‌های ورزشی دانشگاه‌ها برای برنامه‌های فدراسیون و به ویژه هیئت‌های استانی از دیگر موارد این تفاهم است.